Frågor och svar

Mitt paket har inte kommit fram

Om du saknar ett paket från kransmakaren.se ska du först kontakta Posten eller Dhl, kontrollera även
att ni angivit rätt mobilnummer och e-postadress vid beställningen. Detta ser ni på orderbekräftelsen ni fick
till er e-post efter ni gjort beställningen. 
I ert mejl som ni har fått från Kransmakaren om att paketet är skickat finns ett sändningsid som ni kan 
använda för att följa paketet hos antingen posten eller dhl.

Under "Mina sidor" kan ni se om er order är skickad och även sändningsnummer.

Jag vill få mitt paket till ett annat utlämningsställe
Om ni önskar få ert paket till ett annat utlämningsställe skriver ni det i textfältet i kassan så hjälper
vi er med detta i möjligaste mån. Ange aldrig något annat postnr för att kringgå detta då det kan leda till
att ert paket inte kommer fram.

När skickas min order
Vi försöker alltid att skicka paketen så snabbt som möjligt dock så kan det ta upp till 1-3 dagar om inget annat anges
på artikeln. Vi kan inte påverka hur lång tid det tar för fraktbolagen att få paketet från Kransmakaren till ert 
närmsta utlämningsställe. Dock brukar det gå på 1-3 dagar beroende på vart i landet man bor och hur ofta ert 
ombud har leverans från fraktbolaget.